ســـــنگر بیـداری

وقتش رسیده بیدار بشیم.....

از یا علی تا با علی....

چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۲ ب.ظ

یادم میاد پارسال توی روز های مونده به عید غدیر یه پیامکی برام اومد که توش یه همچین چیزایی بود(مضمون کلیش این بود):

با علی از یا علی یک نقطه کم دارد

ولی با علی بودن کجا و یا علی گفتن کجا...

من درباره این پیامک خیلی فکر کردم و تا جایی که شد این پیام رو برا تبریک عید به دوستان،آشنایان،و...فرستادم.

البته -به نظر من-با با علی بودن یا علی گفتن هم همراهش هست...به عبارت دیگر یا علی گفتن شرط لازم برای رسیدن به مقام با علی بودن است ولی شرط کافی نیست....(چراش رو فک کنم خودتون میدونید.....به خاطر همین ردش میکنم...)

فقط از شما میخوام که لطفا نظرات خودتون رو -اگه مایلید-تو قسمت نظرات بنویسید تا من و همه ی دوستان باردید کننده از اون استفاده کنیم.......

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۵
محمد مهدی شفیعی

نظرات  (۲)

۰۵ مهر ۹۳ ، ۱۶:۳۹ احمد داعی
*بِـــــــــ✿ــــســــــــــمِ الـــــلـــه الــــــ✿ــــرَّحمـــــنِ الــــــرَّحـــــ✿ــــــــیــــــــــــــم*



ســــلام بزرگــــــــــوار




رسول اکرم صلى الله علیه و آله :

أَلا اُخبِرُکُم بِأَهلِ النّارِ؟ کُلُّ عُتُلٍّ جَوّاظٍ مُستَکبِرٍ؛
آیا شما را از اهل دوزخ آگاه نکنم؟ هر درشتخوىِ خشنِ متکبّر.

کتاب العین،ج6،ص170



-------*--------*------*--------*--------*---------*---------*------

با مطــــــلـــــب          آفت تکبر و غرور         به روزم

-------*--------*------*--------*--------*---------*---------*------





عاقبت بخیر بشید انشالله

سلام

حاجی جون وبت تو حلقم!!!!!!!

خارج از شوخی  خیلی قشنگه ولی مطالبش کمه،انشاالله دفعه بعد که اومدم کاملش کن  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی